Museum Boijmans Van Beuningen
Marketing en communicatie a.i.
Met zijn rijke vaste collectie en uitgebreide tentoonstellingsprogramma draait de afdeling marketing- en communicatie van ‘Boijmans’ altijd op volle toeren. Ad interim droeg ik bij aan persontvangsten en communicatie voor het lopende en komende programma in 2013-2014.
Werkzaamheden
- Ontwikkeling en implementatie campagne verwerving Erasmusportret
- Communicatie voor ‘Surrealisme a la Dali’ en ‘Rotterdam designprijs’
- Organisatie en voorbereiding internationale persontvangsten i.s.m. Thalys en TEFAF

Installatie van Dali’s ‘Mae West Lips Sofa’ (foto: Kees Spruijt)

In de tentoonstelling ‘Brancusi, Rosso, Man Ray’ (foto: Lotte Stekelenburg)
Sandra van Dongen, hoofd marketing-en communicatie:
‘Willemijn gaat op een fijne en effectieve wijze te werk om tot maximaal resultaat te komen binnen de haar gegeven parameters. Voor tentoonstellingen en internationale persontvangsten weet ze met gemak mooie aandacht voor het museum te scoren. Ze gaat open en eerlijk te werk en is een geweldige aanvulling op het team.’